دانستی پرچم

استند پرچم تشریفات اف

پرچم تشریفات اف

استند پرچم تشریفات اف

استند پرچم تشریفات اف ویژه معرفی برند و لوگو شما و نیز تبلیغات کسب و کارتان کاربرد دارد. محصول تبلیغاتی استند اف به دلیل ایستایی و نوع دید آن در معرفی انواع مشاغل بسیار موفق عمل کرده است. اگر به دنبال محصولی با جذب مشتریان بالا و طول عمر و کیفیت بیشتر هستین پیشنهاد ما به شما این محصول است. پارچه پرچم برای تولید پرچم تشریفات؛ ساتن وارداتی، ساتن تایوان و ساتن مات که طول عمر و زیبایی چشمگیری دارد. هر کدام از این محصولات دارای کیفیت، زیبایی و ورن متفاوتی بوده که با توجه به نیاز شما باید انتخاب گردد. شرکت ایران پرچم انواع پرچم تشریفات تبلیغاتی، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز و پرچم ساحلی را در کوتاهترین زمان با بهترین قیمت تولید میکند. راه‌های ارتباطی برای ثبت سفارش پرچم و خرید پرچم اف به شرح زیر می‌باشد.

پرچم تشریفات اف محصولی برای معرفی برند و لوگو شما بوده که به دلیل ابعاد و نمایش کامل متن و لوگو از موفقیت بالایی برخوردار بوده و در ایران پرچم با قیمت عمده و کیفیت بالا تولید و بفروش میرسد.

تماس با ما

ابعاد پرچم اف

یکی از دلایل تبدیل شدن پرچم اف به جذابترین محصول برای تبلیغ انواع کسب و کار، ابعاد و دید آن است. ابعاد پرچم اف 45×150 سانتی متر با چاپ طرح بصورت عمودی می‌باشد. لبه و دور پارچه پرچم با دستگاه لیزر، برش خورده و جهت استحکام بیشتر لبه‌ها چرخکاری و دوخته میشود. امکان چاپ تمام رنگ یا تمپلات در این نوع پرچم وجود داشته و محدودیتی در چاپ طرح دلخواه وجود ندارد. چاپ دیجیتال بدلیل ویژگی قابل شستشو و اتوکشی بودن بسیار محبوب است. نگهدارنده‌های بالایی و پائینی پایه پرچم، پرچم را مانند یک استند صاف و مستقیم به بیننده نمایش می‌دهند. نصب پرچم تشریفات بسیار آسان و در کوتاه‌ترین زمان میتوان آنرا نصب و استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی: معرفی تولید پرچم

پرچم تشریفات اف

پایه پرچم تشریفات

پایه پرچم تشریفات از استیل درجه یک با کیفیت بالا و آبکاری مقاوم در برابر تغییر رنگ تولید میگردد. جنس پایه پرچم آلومینیوم و با نیکل برای مقاومت بیشتر آبکاری و مقاوم گردیده است. درصد و احتمال زنگ زدگی یا تغییر رنگ در پایه پرچم تقریباً به صفر رسیده است. پایه پرچم اف تک رنگ و فقط در رنگ نقره‌ای تولید و بفروش میرسد. دو فک متحرک، میله اصلی یا تنه، کفی و یا قالپاق و سنگ نگهدارنده از اجزا پایه پرچم تشریفات اف هستند. این پایه وزن و ابعاد بسیار مناسبی داشته و به راحتی خم، کج و واژگون نخواهد شد. فک بالایی و پائینی به وسیله دو عدد پیچ به تنه اصلی محکم و ثابت و فک‌ها بصورت ریلی بر روی میله پرچم بحرکت در می‌آیند.

استند پرچم تشریفات اف

قیمت پرچم اف

قیمت پرچم تشریفات به طور کلی بر اساس تعداد مورد سفارش و نوع پارچه تعیین میگردد. به این ترتیب که تعداد سفارش هرچه بالاتر، قیمت نهایی کاهش پیدا خواهد کرد. این محصول همراه با پایه و هم بدون پایه به مشتریان گرامی عرضه میگردد. برای اطلاع از دقیق قیمت پرچم تشریفات اف با ما تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان پرچم اف را تحویل بگیرید. شروع قیمت پرچم اف از 650 تا 850 هزارتومان میباشد. توجه داشته باشید که این قیمت حدودی بوده و امکان تغییر قیمت وجود دارد.

شرکت ایران پرچم یک تولید کننده پرچم با سابقه نزدیک به دو دهه، که بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتریان گرامی میرساند. این مجموعه تولیدی با استفاده از مدرن‌ترین ماشین آلات چاپ پرچم محصولاتی متفاوت را تولید و بفروش میرساند. برای مشاهده کانال اجتماعی ایران پرچم یا ویدیوهای آموزش نصب پرچم تشریفات به کانال یوتیوب ایران پرچم مراجعه کنید. برای دسترسی سریع به کانال یوتیوب ایران پرچم کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *